Betalen & Verzending
Betalen
Hoe kan ik mijn WTW filter(s) betalen?
Veilig betalen via Pay
Bij de WTW Filter Store bent u verzekerd van een veilige online betaling via Pay. Pay regelt voor ruim 15.000 ondernemingen de afhandeling van veilige online betalingen. Pay biedt een betaalomgeving die voldoet aan alle veiligheidseisen. Het betaalproces van Pay wordt afgehandeld in een beveiligde SSL (Secure Sockets Layer) omgeving (URL begint met https://). Voor meer informatie kunt u de website van Pay raadplegen.
Er zijn verschillende mogelijkheden om bij de WTW Filter Store te betalen. Alle betaalmethoden zijn uiteraard veilig en kosteloos: iDEAL, PayPal, VISA / Mastercard, Maestro en Bankoverschrijving.
Zie onderstaande hulpschema:
|
|
|
|
|
Kiest u bij betaalmethode voor iDEAL? Selecteer vervolgens uw bank, ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'Plaats bestelling'. |
Kiest u bij betaalmethode voor PayPal? Ga vervolgens akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'Plaats bestelling'. |
Kiest u bij betaalmethode voor VISA / Mastercard? Ga vervolgens akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'Plaats bestelling'. |
Kiest u bij betaalmethode voor Maestro? Ga vervolgens akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'Plaats bestelling'. |
Kiest u bij betaalmethode voor Bankoverschrijving? Ga vervolgens akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'Plaats bestelling'. |
U wordt doorgeleid naar een beveiligde Pay-betaalpagina. |
U wordt doorgeleid naar een beveiligde PayPal-betaalpagina. |
U wordt doorgeleid naar een beveiligde Pay-betaalpagina. |
U wordt doorgeleid naar een beveiligde Pay-betaalpagina. |
U wordt doorgeleid naar een beveiligde Pay-betaalpagina en ontvangt een e-mail van Pay. |
Verifieer uw betaling en rondt deze af. |
Voer uw PayPal emailadres en wachtwoord in en volg de opvolgende stappen om de betaling af te ronden. |
U verifieert uw identiteit met Verified by Visa / SecureCode en voltooit de betaling. |
U verifieert uw identiteit met 3D Secure en voltooit de betaling. |
U maakt het geld over naar de opgegeven rekening, online of bij een loket. |
Uw betaling wordt direct verwerkt. Voor 12 uur besteld is de volgende dag in huis. |
Uw betaling wordt direct verwerkt. Voor 12 uur besteld is de volgende dag in huis. |
Uw betaling wordt direct verwerkt. Voor 12 uur besteld is de volgende dag in huis. |
Uw betaling wordt direct verwerkt. Voor 12 uur besteld is de volgende dag in huis. |
Uw betaling wordt binnen 2 tot 3 werkdagen verwerkt en vervolgens verzonden. |
Heeft u vragen of ondervindt u problemen met uw betaling? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen u graag.
Gegevens WTW Filter Store
- KVK: 67016294
- BTW: NL856794946B01
Verzending
Wat zijn de verzendkosten van mijn WTW filter?
De standaard verzendkosten voor Nederland zijn € 4,95. Bij een order van € 60,- of meer betaalt u geen verzendkosten.
Wat zijn de levertijden?
- Bestelt u op een werkdag voor 12 uur en zijn de filters bij ons op voorraad, dan versturen we ze dezelfde dag nog. Bestelt u op een werkdag na 12 uur en zijn de filters bij ons op voorraad, dan versturen we ze de volgende werkdag.
- Bestelt u in het weekend of op een feestdag en zijn de filters bij ons op voorraad, dan versturen we ze de volgende werkdag.
- Zijn uw filters niet op voorraad, dan staat de verwachte levertijd genoemd op de productpagina van het betreffende filter.
Kan ik mijn bestelling volgen met Track en Trace?
Nadat we uw bestelling hebben verpakt, ontvangt u een Track-&-Trace-link waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Wie bezorgt mijn pakket?
Wij versturen uw bestelling met DHL.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Op de afrekenpagina vinkt u het vakje "Verzenden naar dit adres" uit. U krijgt dan de mogelijkheid een ander verzendadres in te voeren. Heeft u al een account, dan kunt u via uw adresboek heel eenvoudig meerdere verzendadressen beheren.
Wat gebeurt er als het pakket niet kan worden afgeleverd?
Als u niet thuis bent op het moment van bezorging en we het pakket ook niet bij uw buren kunnen afgeven, dan bezorgen we uw pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. We laten een kaart achter in uw brievenbus. Met de code op deze kaart kunt u via track en trace zien waar uw pakket wordt bezorgd.
Pas uw bezorging eenvoudig aan
U kunt er ook voor kiezen om uw pakket opnieuw thuis of bij uw buren te laten bezorgen. U heeft dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. Wilt u liever een ander DHL punt kiezen, ook dat is mogelijk. U kunt uw keuze tot 23:59 uur doorgeven. Heeft u geen kaart met niet-thuiscode en QR-code ontvangen, dan kunt u via track en trace uw bezorging online in orde maken met behulp van uw zendingsnummer en postcode. Komt u er niet uit? Neem gerust contact op met DHL via chat.
Tip: Gebruik de Mijn DHL app om de bezorging van uw pakket eenvoudig te wijzigen en uw pakket te kunnen volgen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Heeft u geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Is uw pakket volgens track en trace wel bezorgd, maar heeft u het niet ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan samen met de bezorgdienst uit wat er is gebeurd.
Retour
Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling heb geretourneerd?
Bij WTW Filter Store kunt u uw bestelling gratis retourneren. U ontvangt de terugbetaling binnen 5 werkdagen, volgend op de dag waarop we uw zending retour hebben ontvangen. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt.
Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Wilt u een WTW filter bestellen? Klik op de knop hieronder en vind de juiste filters.