Retourneren
Weet u niet zeker of u het juiste artikel heeft ontvangen of hoe u de filters in de installatie kunt plaatsen? Neem contact met ons op via de chat, telefoon of stuur een e-mail naar [email protected]. Zo helpen we elkaar om onnodige retouren te voorkomen.
Let op: U kunt alleen complete sets retourneren.
- Bezoek de DHL Return Portal en vul uw gegevens in, bij r de gewenste labeloptie. Heeft u geen printer in huis? Kies dan eenvoudig voor QR-code. Wilt u het label liever zelf printen? Kies dan voor Label printen. Deze ontvangt u vervolgens op het door u opgegeven e-mailadres.
- Vul het bijgeleverde retourformulier in en voeg het bij de retourzending. De benodigde gegevens vindt u op de pakbon. Een toelichting invullen is niet verplicht, maar u helpt ons hiermee onze service te verbeteren.
- Zorg ervoor dat er op het pakket geen andere labels zichtbaar zijn en plak het retourlabel eenvoudig over het bestaande verzendlabel heen. Heeft u bij de eerste stap gekozen voor de labeloptie QR-code? Dan hoeft u het retourlabel niet zelf uit te printen en laat u de QR-code zien bij een DHL ServicePoint.
- Geef het pakket binnen 100 dagen na ontvangst af bij een DHL ServicePoint bij u in de buurt
- Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retour, wordt het bedrag teruggestort op uw rekening (via dezelfde betaalwijze als uw eigen betaling in onze webshop). Wanneer u uw volledige bestelling retourneert, storten we het volledige bedrag, inclusief de eventueel door u betaalde verzendkosten voor de heenzending, terug.
Heeft u nog vragen over het retourproces? Neem dan gerust contact met ons op. Wilt u WTW filters bestellen? Klik dan op de knop hieronder en vind de juiste filters.
Klantenservice
Waarom WTW Filter Store
Zo vindt u de juiste filters en voorkomt u een onnodige retourzending
Op onze pagina Zo vindt u de juiste filters leest u onze tips om snel en eenvoudig de juiste filters voor uw installatie te vinden. Op deze manier kunnen we retourzendingen zo veel mogelijk voorkomen.